Η Ινδία αρνείται στους Αμερικανούς να επιθεωρήσουν το μισθωμένο ρωσικό υποβρύχιο, νέα έκθεση κατηγορεί την ιστορία για το γαλλικό υποφύγιο

Υποτίθεται ότι είναι μια κατασκευή που φτιάχτηκαν από Γάλλους λομπίστες για να αποκαταστήσουν τους αμυντικούς δεσμούς Ρωσίας-Ινδίας

Η μεγάλη εφημερίδα Kommersant της Ρωσίας αναφέρθηκε αυτήν την εβδομάδα ο ρωσικός στρατός υποψιάζεται ότι η Ινδία επέτρεψε σε μια ομάδα ειδικών του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ να επιθεωρήσουν τα κορυφαία μυστικά διαμερίσματα του πυρηνικού υποβρυχίου κατηγορίας Akula που είναι μισθωμένο από τη Ρωσία στο ινδικό ναυτικό από το 2011.

Οι βελόνες για να το πούμε αυτό θα ήταν κατάφωρη παραβίαση της συμφωνίας μίσθωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ρώσοι είναι καθυστέρηση στην πραγματοποίηση επισκευών στο πλοίο αφού ο θόλος του σόναρ υπέστη ζημιά ενώ ήταν στη θάλασσα τον Αύγουστο

Είναι προφανές ότι εάν συμβεί κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει τεράστια ζημιά στους εκτεταμένους αμυντικούς δεσμούς Ρωσίας-Ινδίας.

Δεδομένου ότι ο εθνικιστής Modi ανέλαβε από τους σοσιαλιστές στην Ινδία το 2014, η χώρα κοιτάζει περισσότερο προς τις ΗΠΑ, αλλά ακόμη και οι πιο φιλο-αμερικανικοί Modi πρέπει να κατανοήσουν ότι οι αμυντικοί δεσμοί της Ινδίας με τη Ρωσία έχουν μεγάλο όφελος για τη Ρωσία, και η Ινδία. Θα τους θέσει πραγματικά σε κίνδυνο με τόσο ανόητο τρόπο;

Μάι όχι, η ρωσική πύλη ειδήσεων News.ru αναφέρει και τα ινδικά μέσα ενημέρωσης αντηχούν, ένας λογαριασμός στον οποίο η ιστορία των Αμερικανών που έδωσαν την ελευθερία του μισθωμένου Akula δόθηκε στον Kommersant από έναν λομπίβο της γαλλικής αμυντικής βιομηχανίας που έχει προφανή ενδιαφέρον για αμυντικούς δεσμούς Ρωσίας-Ινδίας.

Συγκεκριμένα, οι Ινδοί ενδιαφερόταν να μισθώσουν ένα άλλο πυρηνικό υποβρύχιο και οι Γάλλοι ενδιαφέρονται να καταργήσουν τη συμφωνία και στη συνέχεια να πηδήξουν με μια προσφορά να εκμισθώσουν ένα δικό τους υποβρύχιο.

Από την άλλη πλευρά, ο Kommersant είναι ένα σημαντικό ρωσικό χαρτί που διανέμεται σε εθνικό επίπεδο, ενώ News.ru είναι μια πολύ μικρή (60,000 μηνιαία κλικ) διαδικτυακή πύλη ειδήσεων. Ποιος να πιστέψει; Δεν ξέρω, αλλά τα ινδικά μέσα ενημέρωσης αποφάσισαν σίγουρα να πάνε με το News.ru.

Ορισμένοι γίγαντες του τοπικού μέσου της Ινδίας (NDTV 200 εκατομμύρια μηνιαία κλικ, Times της Ινδίας 80 εκατομμύρια μηνιαία κλικ, Ρέντφ 50 εκατομμύρια μηνιαία κλικ) έχουν αναφέρει την ιστορία από τη μικροσκοπική ρωσική πύλη.

Περιττό να πούμε ότι το επίσημο Νέο Δελχί αρνείται κατηγορηματικά ότι επιτρέπει στους Αμερικανούς οπουδήποτε κοντά στο βραβευμένο ρωσικό πυρηνικό υποβρύχιο.

Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
0 Σχόλια
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Αντι-αυτοκρατορία